Tři minuty pro zdraví, bederní páteř. Dnes to bude malinko těžší, ale vy to zvládnete. Já vám věřím.

Vstávat a cvičit, holoto moje milovaná čtenářská. 😊
Dnes si dáme bohužel jen jeden cvik, protože je maličko těžší a trochu delší. K tomuto cviku budete potřebovat dvě věci. Kus prázdné zdi, nebo dveře a nějakou tlustou knihu. Není to nic náročného a zvládnete to levou zadní. Úvod máme za sebou a můžeme se na to vrhnout.

Svlékněte si boty, nebo to co máte zrovna na nohou. K pravé noze si položte tlustou knihu a stoupněte si na ní. Jde o to, aby vaše levá noha byla ve vzduchu a ničeho se nedotýkala. Pravou rukou se opřete o dveře a levou umístěte vzadu na bok. Palec musí směřovat k páteři. Postup je jednoduchý a nemusíte se bát. Rozhoupejte levou nohu. Je potřeba nehýbat celým tělem, ale jen tou volnou nohou. Hezky vpřed, vzad, vpřed, vzad. Palcem ruky, kterou máte vzadu na boku promačkávejte od esíčka až tam, kam palcem dosáhnete. Ale pozor! Jakmile jde levá noha vzad, tak palec musí začít promačkávat. Noha jde vpřed a palec se uvolní.

Levá noha vzad, palec promačkává od esíček až tam, kam dosáhnete. Nevyvíjejte moc velký tlak. Noha jde vpřed a palec se uvolní. Vyměníme nohy a znovu. Levá noha si stoupne na knihu a pravá bude volná. Pravá ruka se umístí vzadu na bedra. Palec směřuje k páteři. Postup je stejný. Pravá noha jde vzad, palec promačkává. Pravá noha jde vpřed a palec se uvolní. Takto vystřídejte nohy pětkrát. Pokud se na to cítíte, tak můžete občas použít opatrně i kloubky prstů. Žádný velký tlak a hezky pomaličku a opatrně.

Tak a máme to za sebou. Bedra máme uvolněné a procvičené. Nevíte-li si s něčím rady, tak mi můžete napsat dolů do komentáře, nebo využít kontaktní formulář zde na webu. V příštím a posledním článku tuto sérii uzavřeme. Také by mě zajímalo, kdo cvičí se mnou. Napište mi to schválně do komentáře.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *