Tři minuty pro zdraví. Máme tu závěr.

Máme tu poslední článek z naší série 3 minuty pro zdraví. Dnes nebudeme cvičit, ale zhodnotíme si všechny články. Doufám, že se vám tato série líbila, a že jste se také do cvičení zapojili. Vrhněme se na to, a povězme si ještě pár informací, které se do článků nevešlo.

Kolikrát denně cvičit?
Cviky, které jsme probírali, můžete provádět dvakrát denně. Hezky ráno a večer. Během dne si můžete udělat v rychlosti jeden cvik. Kromě toho posledního, se všechny ostatní dají provádět naprosto kdekoli.

V jakém intervalu mám cvičit?
Ať se jedná o jakýkoliv cvik, tak musíme dbát na pravidelnost. Zhruba jednu minutu cvičíme, a půl minuty odpočíváme. Můžete si to nastavit sami podle toho, jak se cítíte a jak vám to vyhovuje. Moc ale nepolevujte. Provádíme-li cviky poprvé, tak je děláme s citem a opatrně.

Co mám dělat, když nechápu to a to.
Pokud něčemu nerozumíte, tak se na mě můžete obrátit. Napište mi i v případě, když nějaké drobnosti nerozumíte. Je lepší se třikrát poradit, než udělat chybu a ublížit si. Jak mě můžete kontaktovat? Vaši otázku můžete napsat dolů do komentáře. Můžete taktéž použít kontaktní formulář, který je umístěn zde na webu. Stačí se přepnout do sekce kontakt.

Závěr:
Tři minuty pro zdraví máme za sebou. Mě osobně se tato série moc líbila. Rádi byste, abych v budoucnu rozjel nějakou podobnou sérii? Já nejsem proti, ale momentálně mám rozjeté spousty dalších článků. Je mezi vámi čtenáři nějaký masér? Pokud ano, tak bych byl moc rád, kdybyste mi na tuto sérii napsali zpětnou vazbu. Sice ty cviky dělám každý den, ale člověk je tvor chybující. A taky víc hlav víc ví. Tímto bych to už ukončil a vy cvičte, cvičte a cvičte. Nebojte se, pište a zase cvičte.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *